Emaitzak: 54

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (7)
Número de impulsos por vuelta del encóder (captación externa). Kodetzailearen bira bakoitzeko pultsu kopurua (kanpoko atzitzea).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En eje rotativo define el número de grados por vuelta de encóder. Ardatz birakarian, kodetzaile bira bakoitzeko gradu kopurua definitzen du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esta variable indica cuál es el comportamiento del eje rotativo en relación con el número de vueltas y a la visualización de cotas. Aldagai horrek erakusten du zein den ardatz birakariaren jokabidea, bira kopuruarekin eta koten bistaratzearekin lotuta.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Se puede utilizar una galga de longitud asociada a un comparador para relacionar el recorrido del carro con el número de revoluciones del husillo. Konparadore bati lotutako luzera-galga bat erabil daiteke orgaren ibilbidea torlojuaren bira kopuruarekin erlazionatzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Entonces, para calcular el desplazamiento multiplicaremos el valor correspondiente por el número de vueltas dadas y le añadiremos la fracción de vuelta leída con ayuda de las divisiones del tambor. Hortaz, desplazamendua kalkulatzeko, dagokion balioa emandako bira kopuruarekin biderkatuko dugu, eta danborraren zatien laguntzarekin irakurritako biraren frakzioa gehituko diogu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Este problema, en las máquinas de producción controladas por CNC, queda solventado mediante un regulador (potenciómetro) que actúa sobre el motor, aumentando o disminuyendo el número de vueltas para mantener la velocidad de corte constante en cada momento. CNC bidez kontrolatutako produkzio-makinei dagokienez, arazo hori motorrean eragiten duen erreguladore (potentziometro) baten bitartez konpontzen da, bira kopurua handituz edo murriztuz ebaketa-abiadura egonkorra izan dadin uneoro.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Mecanismos para obtener distintos números de vueltas para la broca, según las necesidades. Premien arabera barautserako bira kopuru jakin batzuk lortzeko mekanismoak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zehar-lerroa (30)
Se alcanzará la máxima presión cuando el motor gire a un alto número de revoluciones acompañado de una gran cantidad de combustible a inyectar. Presio maximoko unea iristen da motorra bira kopuru handian dabilenean eta, aldi berean, injektatzeko erregai kantitate handia dagoenean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Launidad de control de la bombaregistra la señal del sensor del ángulo de rotación así como aquellas otras que provienen de launidad electrónica del motor(por ejemplo, el caudal de inyección preestablecido por esta en función de una serie de sensores externos, el número de revoluciones del cigüeñal, el inicio de inyección indicado por el sensor de aguja del inyector en algunos casos) con el fin de activar la electroválvula de alta presión y la electroválvula del variador de avance. Biraketa-angeluaren sentsoreak bidaltzen duen seinalea erregistratzen duponparen kontrol unitateak, baita motorraren unitate elektronikotik datozenak ere (adibidez, unitate horrek aurrez ezarritako injekzio-emaria, birabarkiaren bira kopurua eta, kasu batzuetan, injektoreko orratzaren sentsoreak adierazten duen injekzio-hasiera), goi-presioko elektrobalbula eta aitzinamendu-aldagailuaren elektrobalbula aktibatzeko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De este modo, la UEC podrá ajustar el ralentí (en este caso actuando sobre un motor «paso a paso») para compensar la pérdida de revoluciones que produciría el consumo del alternador. Horrela, KUEk doitu egin dezake erralentia ("urratsez urratseko" motor batean jardunez, kasu honetan), alternadorearen kontsumoak eragingo lukeen bira kopuruaren galera konpentsatzeko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De este modo, en las relaciones de velocidad más reducidas el corte de inyección se realiza antes, debido a que en esa situación es más fácil acercarse al régimen de corte rápidamente, con lo cual aumenta el riesgo de rotura del motor por exceso de revoluciones. Hartara, abiadura-erlazio txikienetan, lehenago egiten da injekzio-etena, egoera horretan errazagoa baita azkar hurbiltzea eten-erregimenera; horren bestez, areagotu egiten da motorra hausteko arriskua bira kopurua handiegia dela eta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Por último, la UEC de gestión del motor, conociendo las revoluciones y la relación de velocidad seleccionada, puede detectar cuándo se va a seleccionar un cambio de velocidad y prever cuál será la siguiente velocidad y por tanto el régimen que alcanzará el motor después del cambio de la misma. Azkenik, bira kopuruari eta hautatutako abiadura-erlazioari buruzko informazioa jaso ostean, motorra kudeatzeko KUEk detekta dezake noiz hautatu behar den abiadura-aldaketa bat, eta, horrenbestez, aurreikus dezake zein izango den hurrengo abiadura eta, ondorioz, zer erregimen hartuko duen motorrak hura aldatu ondoren.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Para que la UEC calcule el número de pasos que se necesitan para regular la fase de ralentí, necesita información de la temperatura del motor y de las revoluciones del mismo; siendo necesario en algunos casos la posición de la mariposa y como información adicional la conexión y desconexión del aire acondicionado. Erralenti-fasea erregulatzeko behar den urrats kopurua kalkula dezan KUEk, informazioa behar du motorraren tenperaturari eta bira kopuruari buruz; horrez gain, batzuetan tximeletaren posizioari buruzkoa ere behar izaten du, eta, informazio osagarri gisara, aire girotuaren konexioari eta deskonexioari buruzkoa ere.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

A revoluciones del motor excesivamente bajas para suprimir el consumo de potencia producido por el compresor de aire acondicionado cuando existe una posibilidad de calado. Motorraren bira kopurua txikiegia baldin bada aire girotuak sortutako potentzia-kontsumoa ezabatzeko, kalatzeko arriskua dagoela.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Se denominacarga del motora unas revoluciones determinadas al tanto por ciento de potencia teórica que está entregando el motor sobre el total de potencia que sería capaz de entregar a esas revoluciones. Motorraren karga:bira kopuru jakin bat, bira horiekin motorrak eman dezakeen potentzia osoaren potentzia teorikoaren ehunekoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Puesto que este sistema se basa en la inercia de los gases de escape, dependerá, en gran medida, de la cantidad de gas de escape con la que está trabajando el motor (por tanto, depende de la cantidad de aire aspirado, carga del motor) y también de la velocidad de dichos gases de escape (velocidad marcada por las revoluciones del motor). Ihes-gasen inertziaz baliatzen denez sistema hau, motorrak lanerako darabilen ihes-gasen kantitatearen mendeko da (xurgatzen duen aire kantitatearen eta motorraren kargaren mendeko, alegia), hein handi batean, baita ihes-gas horien abiaduraren mendeko ere (motorraren bira kopuruaren araberakoa da abiadura).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La mejora de llenado en los cilindros, debido al efecto de cruce de válvulas, solo será efectiva en condiciones en las que las revoluciones sean altas y la carga, y por tanto la cantidad de gas, también. Balbula-gurutzaketak zilindroen betetzeari dakarkion hobekuntza egoera honetan bakarrik da bideragarria: bira kopurua eta, ondorioz, karga eta gas kantitatea handiak baldin badira.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Kimika (1)
Se basa en la acción de una fuerza centrífuga, que hace que en una mezcla sólido-líquido sometida a un proceso de giro a un elevado número de revoluciones, las partículas más pesadas sean expulsadas contra las paredes del tambor de giro. Indar zentrifugoaren eraginean oinarritzen da. Solido-likido nahaste bat daukagularik, bira kopuru handiko biraketa-prozesu batean sartzen badugu, partikula astunenak egotzi egingo ditu biraketa-danborraren hormaren kontra.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Instalatze eta mantentze lanak (4)
Si debido a una demanda de caudal, la presión disminuye, el sistema actúa aumentando las revoluciones de la bomba, a través del convertidor de frecuencia, a fin de que ésta aumente el caudal entregado y se mantenga la presión constante. Si por el contrario la demanda de caudal disminuye, la bomba automáticamente disminuye las revoluciones hasta que se adapta al valor programado para mantener la presión deseada. Eskaera dela-eta presioa txikitzen denean, sistemak, maiztasun-erregulagailuaren bidez, ponparen minutuko bira kopurua handitzen du, emaria handitu dadin eta presioak konstante iraun dezan. Aitzitik, eskaera txikitzen denean, ponparen minutuko bira kopurua txikitzen da, lortu nahi den presioari eusteko programatutako balioa lortzen den arte.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

1 2 Reduciendo las RPM al 50% se obtiene un Caudal al 50%, pero la Altura desciende al 25%, y la Potencia necesario sólo se reduce al 12,5%. 1 2 Minutuko bira kopurua (rpm) % 50 murriztuta, % 50eko emaria lortzen da, baina altuera % 25ekoa izateraino jaisten da, eta beharrezko potentzia, % 12,5ekoa izateraino baino ez.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Figura 6.23 Sistemas de monturas cerámicas y caudales en función del número de vueltas 6.23 irudia. Armazoi zeramikozko sistemak eta emariak, bira kopuruaren arabera

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Comprobación del correcto régimen de revoluciones del motor de la bomba (o bombas) y de la ausencia de vibraciones. Ponparen (edo ponpen) motorraren minutuko bira kopurua egokia dela eta bibraziorik ez dagoela egiaztatzea.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx